omlet z jabłkiem, cynamonem i przyprawą do grzańca

1/2 dużego jabłka kroimy na mniejsze kawałki,
na patelni z tłuszczem (wg upodobania, ja mam oliwe w sprayu, czasem używam troszkę masła) i łyżeczką miodu glazurujemy owoc,
dodając cynamonu, 
i Przyprawę do grzańca - u mnie Prymat 
(Składniki:imbir,cukier,cynamon,gałka muszkatołowa,ziele angielskie,goździki,kolendra.) 
W międzyczasie przygotowujemy masę na omleta - wg upodobań
u mnie: 
30gr płatków owsianych
jajko
miarka odzywki białkowej waniliowej
mleko "na oko"
Gdy jabłko ma ładny złoty kolor, przekładamy do miseczki.

Smażymy omleta, dodajemy nasze złote jabłko, dodajemy drugą połówkę jabłka, posypujemy kakao 

3 komentarze:

  1. Kocham omlety :)
    Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie, choć to nie moje smakowe klimaty. Chyba sprzedam ten przepis mojej mamie. Jej myślę, że będzie smakowało! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam nigdy takiego omlet :)

    OdpowiedzUsuń