O mnie

Stoję w wielkim rozkroku. Jedną nogą na Dolnym Śląsku, a drugą w Górnej Bawarii. Mam 23 lata i zawzięcie maszeruję do "perfekcji" poprzez różne nonsense, kombinowanie. O! Z kombinowania powinnam doktorat pisać! Lubię stan, gdy jestem zmotywowana i lubię motywować.

Na blogu poczytasz przede wszystkim o kawałku mojego bawarskiego świata, wyczynach w kuchni, motywacji, treningach, ciuchach, sposobach na "różne rzeczy", o tym i o tamtym.

Po co to robię?
Bo mi się to podoba.

Lubię jeść i pić kawę. Nie mam nawyku zamykania szuflad w komodzie, szamponów i odżywek też. Robię bałagan w kuchni, gdy gotuję. Nie lubię rozmawiać po przebudzeniu. W czasie jazdy samochodem śpiewam, albo klnę barbarzyńsko.


Lubię samotne treningi na siłowni, ale biegam chętnie w towarzystwie.
Noszę soczewki albo upaćkane okulary.

Mam Golden Retrievera. Benuś jest zawsze szczęśliwy, kocha wszystkich i gościom przynosi skitrane wcześniej gdzieś skarpetki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz